Træffet vil finde sted i weekenden 24. til 26. januar 2020 og vil som de tidligere år foregå i vores hyggelige festsal “stalden”. GPS lokation N55.720633, E8.493868

Tema med diverse autocamperudstyr

Også i år vil Flemming fra FB-camping service være her. Vi tager endnu engang, en snak om køleskabe, da der stadigvæk er en del der har problemer, særlig i den varme sommer.

Vi kommer også ind på gasflaske til påfyldning, invertere fra 12 – 220 volt, solceller, så som pris størrelse, hydraulisk nivellering, vægt med mere.

Og så noget om batterier AGM- Lithium pris og vægt og lader med mere. Palle som arbejder ved Flemming, vil også være til stede.

Joan og Preben vil fortælle om de ture de laver for DACF medlemmer i 2020, hvor der blandt andet vil være ture til, Tjekkiet, Polen, Slovenien og Ungarn.

PinTrip konceptet

Henriette fra PinTrip kommer og fortæller lidt om PinTrip konceptet.

Pris

Prisen for denne weekend vil være kr. 448,00 pr. person. Dertil kr. 20,00 hvis man ønsker strøm

Indeholdt i prisen

• Plads til camperen
  • Fredag: dagens middag fra Hotel Outrup
  • Lørdag frokost: pålægskagemand
  • Lørdag aften: Stor buffet fra Hotel Outrup
  • 3 Rundstykker pr. vogn lørdag og søndag
  • Musik og dans lørdag aften

Deltagerbetalingen skal ske samtidig med tilmeldingen. Indbetalingen kan overføres til bank. Reg: Konto: 5385 000532847. Husk at skrive DACF nummer samt træf på indbetalingen.

Iøvrigt

Der er max plads til 40 autocampere

På Telefon 2830 2894, eller på E-mail: Joan og Preben

Stemningsbilleder fra tidligere træf i Hindsig