Her kan du se og høre om alt fra autocampere, campingvogne og turtelte til campingpladser til udstyr og tilbehør. Du kan opleve masser af spændende udstillere og produkter for enhver smag og pengepung – alt fra små hyggelige autocampere, campingvogne og turtelte til store eksklusive vogne med alt, hvad hjertet begærer. Du kan få inspiration til din næste autocampertur, høre om det nyeste nye inden for autocampere eller møde og udveksle erfaringer med andre, der deler glæden ved autocamperlivet.

Når Aalborg slår dørene op til 11. udgave af CAMPING AALBORG i Gigantium, er det den største udgave af messen nogensinde! Med over 100 spændende udstillere er der rig mulighed for at udforske campinglivets mange facetter. Om du er til primitiv vildmarkscamping eller det bekvemme autocamperliv, er der masser af inspiration at hente!

Mød Dansk AutoCamper Forening på messen i Aalborg på stand C341

På messen i Aalborg har Dansk AutoCamper Forening egen stand. Du finder os på stand C341. Standen er alle 3 dage bemandet af Anne og Leif Norup, og Jette og Sten Jensen. Vi håber, at mange vil aflægge standen et besøg, og få en sludder om autocamperlivet, og hvad der rører sig i foreningen. Du kan naturligvis også melde dig ind i Dansk AutoCamper Forening, når du besøger os på standen. Vi håber selvfølge også at mange eksisterende medlemmer vil aflægge standen et besøg. Vi har kaffe på kanden – og vi sørger også for en småkage til kaffen.

Få inspiration til næste campertur

Har du svært ved at bestemme dig for destinationen for din næste tur i autocamperen? Campingpladser og Stellpladser fra ind- og udland står klar til at vise dig, hvad de har at byde på. Udforsk de mange muligheder og find den form for plads, der passer bedst til dig.

Vintercamping under messen

Hvis du skal opleve alt det, CAMPING AALBORG 2020 har at byde på, kan det blive svært at nå det helepå én dag. dDu kan derfor overnatte i din autocamper på parkeringspladsen udenfor Gigantium. Så kan du gå til og fra messen, som du har lyst til og samtidig få en hyggelig autocampertur ud af det. Læs mere om pladsen

Vi håber, at du slår vejen forbi stand C341

Dansk AutoCamper Forening