Montenegros fantastiske naturskønhed og en mangfoldig historie, gør at det er et fantastik sted at udforske. De har nogle fantastiske nationalparker, og der findes brun bjørn, grå ulv, eurasiske Lynns og andre truede dyrearter.

Vi skal besøge Kators gamle bydel, som med sine labyriske gyder fører dig forbi gamle kaserner, traitionelle restauranter og museer, eller få sig en stor isvaffel, med vild jordbær, men vi får hele historien under rundvisningen. Vi skal til Perast som ligger i Kotorbugten, her får vi en rundtur.

Der er flere ting vi skal se, men der skal være plads til overraskelser

Vi kommer også til Sveti Stefan, hvor dem der vil en tur i vandet kan få det. Og så har de nogle fantastiske skaldyr. Vi kommer også til Budva old Town som man skal se. Så skal vi på virksomhedsbesøg hos SARAMI. En virksomhed der startede med at producere markiser, og de har i dag over 40 forskellige modeller og mere end 70 typer stof. Derudover laver de alt i smedejern, med mere. Vi hører om virksomheden og får en rundvisning i produktionen.

Foto: Montenegro Sveti Stefan

Vi skal så ud og se en marina som er en oplevelse i hvordan man kan leve hvis man har penge nok. Det har vi så vi får en rundvisning og ser det hele Der er mange flere ting vi skal se, men der skal være plads til overraskelser.

Pris for turen

Kr. 9.775,00 for 2 personer i en autocamper.

Indeholdt i prisen

• 10 dages opholdt på camping Naverne inkl. Strøm
  • Velkomstmiddag
  • 7 udflugter med bus og entreer betalt
  • 7 middage på turene
  • 3 rundstykker per vogn i 10 dage
  • 1 picnic tur
  • 1 festmiddag med musik
  • Dansktalende lokalt kendt guide

Der kan tilmeldes allerede nu.

Tilmelding til Joan på telefon +45 2830 2894. Ved tilmelding får man nummer og kontrolord, dette bedes benyttet på mail korrespondance. Efter indbetaling af depositum beds fremsendt en e-mail til joan@bagge148.dk – så vi har jeres mailadresse.

Depositum

Tilmelding er først gældende når depositum på kr. 1.000,00 er indbetalt på: reg 5385 kto 000532847. Efter indbetaling sendes mail til Joan hvor nummer og kontrolord bedes oplyst på ale henvendelser og korrespondance.

Restbeløbet på kr. 8.775,00 bedes betalt seneste 15. maj 2021.

Depositum tilbagebetales ikke.

Øvrigt

Der tages forbehold for ændringer, samt Covid-19.

Turarrangør

Medlem af Dansk AutoCamper Forening – 2748
Joan og Preben Christensen
Ringkøbingvej 259
6800 Varde
Telefon +45 2830 2894
E-mail: Joan og Preben

Ansvar

Denne tur arrangeres af et eller flere medlemmer af Dansk Autocamper Forening, som alene er ansvarlige derfor. Dansk Autocamper Forening kan følgelig ikke holdes ansvarlig derfor, ligesom det alene er de enkelte medlemmer, der forestår overholdelse af dansk og udenlandsk lovgivning.