Dansk AutoCamper Forening afholder kombineret foreningstræf/julefrokost i Korsør. Arrangementet afholdes i eventcentret som ligger i forbindelse med Storebælt Camping & Feriecenter. Du kan ankomme fredag den 5. november fra kl. 14.00. Arrangementet løber fra fredag den 5. november til søndag den 7. november, søndag slutter træffet kl. 11.00.

Prisen for hele arrangementet er kr. 200,00 per person. I denne pris er der indeholdt. Plads til din autocamper. Fri tømning af toilet og gråvand. Fri adgang til toilet og bad. Kaffe fredag. Lørdag aften er der fest med stor julebuffet samt musik og underholdning. 3 rundstykker per vogn både lørdag og søndag. (mulighed for strøm, kr. 3,50 pr. kw. – betales på træffet)

Der er mulighed for at gøre følgende tilkøb:

• Mad til fredag aftens fællesspisning. Mørbradgryde m/ris eller kartofler. Pris. kr. 100,00 per person.

NB: Egen mad og drikkevarer må ikke medbringes i Eventcentret. Drikkevarer købes i Eventcentret.

Tilmelding og betaling senest 31. oktober 2021

Du tilmelder dig træffet på Dansk AutoCamper Forenings webshop. Vær opmærksom på følgende når du kommer til shoppen:

• Hvis du ønsker at bestille til 2 personer, da skal du ændre antallet fra 1 til 2. Det gør du når du kommer til indkøbskurven ved at klikke på minus/plus ikonet. Tilsvarende hvis du ønsker mad fredag aften. Du finder træffet på shoppen her: Tilmeldingsfristen er udløbet.

Detaljeret program for weekenden

DagKlBeskrivelse
Fredag14.00-18.00Indkørsel hvor i bliver anvist en plads. Ved ankomst efter kl. 18.00 skal der ringes på 2033 3904
Fredag14.00-18.00Ankomst og hygge i Eventcentret, Dansk AutoCamper Forening byder på kaffe. (Medbring egen kop). "Loppeting" må gerne medbringes.
Fredag19.00 -Fællesspisning i Eventcentret. Egen mad og drikkevarer må ikke medbringes. Kan tilkøbes Mørbradgryde m/ris - kartofler til 100 kr. pr. person. Evt. et lille indslag.
Fredag23.00Godnat.
Lørdag08.00-09.00Afhentning af morgenbrød i fællesrummet, 3 stk pr. bil.
Lørdag08.00-16.00Eventcentret er åben for hygge.
LørdagLørdagen kan også bruges til feks: Strøgtur i Korsør på cykel eller med bus. Der er 4 km til centrum.
Lørdag14.00Mulighed for gratis kursus i Hjerte lunge redning. 90 pladser. Tilmelding skal ske seperat.
Lørdag16.00 Eventcenter tømmes for klargøring til festaften.
Lørdag18.00Eventcenter åbnes for festdeltagerne. Egne drikkevarer må ikke medbringes i eventcentret.
Lørdag18.30Julebuffet/fællesspisning. Efter julebuffetten er der mulighed for en svingom.
Lørdag24.00Godnat
Søndag08.00-09.00Afhentning af morgenbrød i fællesrummet, 3 stk pr. bil.
Søndag11.00-Træffet er slut.

Tidligere artikelBonus udbetalt fra OK Benzin
Næste artikel”Når du kører autocamper, falder din intelligens med 20%”