Morten Jul Lægaard er ny formand for ACR

Autocamper Rådets tidligere formand Helmut Madsen har desværre måtte trække sig fra bestyrelsen i ACR grundet sygdom. Helmut var udpeget af DK-Autocam, og det er med stor beklagelse at vi i bestyrelsen måtte tage afsked med Helmut, fortæller rådets næstformand Jørgen Nielsen.

Helmut har ydet en stor indsat for ACR, og der skal lyde en stor tak for hans altid positive og konstruktive holdning til autocamperturismen i Danmark.

Som nyt medlem i ACR-bestyrelsen har DK-Autocam nu udpeget Morten Jul Lægaard. Morten er 59 år, og ud over sit job, er Morten og hustruen Janette ivrige autocamperturister.  Morten er iøvrigt en gammel kending i ACR, idet han tidligere har været formand i ACR, dengang udpeget af DACF. Morten er således godt rustet til opgaven.

På et netop afholdt bestyrelsesmøde i ACR, har bestyrelsen derfor foretaget en ny konstituering, hvor Morten Jul Lægaard er valgt som ny formand for ACR.

Jørgen Nielsen fortsætter som kasserer og næstformand. Flemming Stagis fortsætter som sekretær, Ole Berg som web-master, og desuden Ole Jul Andersen og Gert Melchiorsen som bestyrelsesmedlemmer.

Tidligere artikelMød DACF på Camping Aalborg – 13. til 15. januar 2023
Næste artikelEr din mailadresse opdateret hos DACF?