Fotokonkurrence: Fang sommerens oplevelse

91

Dansk AutoCamper Forenings fotokonkurrence Fang Sommerens Oplevelse, løber af stablen for første gang. Alle fotoglade medlemmer af foreningen – unge som gamle – kan deltage i konkurrencen.

For første gang inviterer Dansk AutoCamper Forening medlemmerne til at fortolke deres bedste sommeroplevelse igennem en kameralinse. Medlemmernes bedste fotografier bliver offentliggjort i AUTOCAMPEREN til efteråret. Og redaktionen og bestyrelsen, der ikke må deltage i konkurrencen vil udvælge de tre bedste billeder som vil blive præmieret.

Konkurrencens tema er oplevelser på sommerturen
Fotokonkurrencen zoomer ind på det, der gør livet i og med en autocamper værd at leve. Alle de glæder man kan have med sin camper. Vi opfordrer til at medlemmerne sætter fokus på, hvad der skaber forbindelsen imellem familien, oplevelsen og autocamperen på godt og ondt.
Med kameralinsen skal deltagerne formidle, hvad der gør netop deres oplevelse til noget særligt. Håbet er at fotografen kan fange og formidle oplevelsen på en måde som får andre til at slå øjnene op for livets muligheder med camperen. Spørgsmålet er bare om oplevelserne er i camperen, naturen eller i stemningen.

Sådan deltager du
Den måde du deltager på er at sende fotos af dine bedste sommeroplevelser 2022 til redaktor@dacf.dk. Så deltager du i konkurrencen. Når du sender dine fotos – gerne med evt. billedtekster – skal du huske at skrive dine kontaktoplysninger og at billederne/billedet er til DACFs fotokonkurrence og må offentliggøres i AUTOCAMPEREN.
Skriv ”Fang sommerens oplevelse” i emnefeltet.
Konkurrencen løber fra d. 20. juni til d. 24. august 2022.

Tidligere artikelDACFs beretning til generalforsamlingen 2022
Næste artikel7 nye AC-pladser på Nyborg Marina