Har I planer om, at at mødes med ac-venner og bekendte til årets julefrokost. Så er det på tide at I sætter kryds i kalenderen den 28. – 30. oktober i år og selvfølgelig beder jeres venner gøre det samme. DACF håber på, at rigtig mange medlemmer vil benytte lejligheden til at deltage i årets julefrokost, som holdes i Lillebæltshallerne i Middelfart. Og noget tyder på, at det i år bliver en julefrokost som ikke bliver glemt sådan lige med det samme.
Planlæggerne af julefrokosttræffet har lavet en aftale med Ayo Hansen, der kommer om fredag den 28. oktober og fortæller om sine oplevelser med sin autocamper, som hun bor i 24-07. Hendes reportager kan bl.a. læses i Autocamperen som inspiration til andre autocampister. Herudover skal der også dyrkes sport (bowlingkampe) inden ganerne skal fristes med de traditionelle julefrokostretter og senere en svingom til levende musik. Der er således garanti for en fest med nogle helt anderledes oplevelser og som skulle give basis for en ægte julestemning på vej hjemover i autocamperen.
Tilmeldingen til julefrokosten skal som sædvanlig ske via Shoppen. Bestyrelsen har besluttet at prisen på deltagelsen til 300 kr./person for hele arrangementet. Prisen dækker eftermiddagskaffe og middag fredag aften og julefrokosten lørdag incl. morgenbrød lørdag og søndag.

Tidligere artikelSpar brændstoffet på turen
Næste artikelFamilietræf 2022: Sjov, sammenhold og nye venner