DACF har aftalt en rabatordning for de af foreningens medlemmer der benytter Nordens største bookingside for campingpladser og standpladser.
Her finder du alt fra små og hyggelige steder til større og etablerede ferieperler. Det kan ske via bookingsiden Campcation, som tilbyder overnatning på de campingpladser, standpladser, som Campcation har tilknyttet pladser i Sverige, Finland, Danmark og Norge, hvor man kan finde plads til autocampere, campingvogne, telte og hvor der er udlejning af hytter og mulighed for glamping.
Via Campcation slipper man for problemerne med ubesvarede e-mails, opkald og reservationsanmodninger. Her bookes alt direkte på computeren eller mobilen til den bedst mulige pris med support som er tilgængelig hele døgnet.

Flere rabatter på vej
DACFs aftale med Campcation betyder, at medlemmerne i løbet af året får flere fantastiske rabatter. Så hold øje Campcations hjemmeside – der kommer løbende nye tilbud!
Lige nu er tilbuddet til DACFs medlemmer 10 pct. rabat på ALLE campingpladser og pladser, som gælder bookinger for hele 2022 – men som skal bestilles inden 30. september. Gælder alle tilknyttede campingpladser og pladser i Sverige, Norge, Danmark og Finland.
Rabatten til DACFs medlemmer får du via en rabatkode, som er aktiv mellem 29/7 – 30/9 2022. Koden finder du på DACFs Forum og husk at indtaste denne kode, når du bestiller din rejse. Husk at koden skal skrives med store bogstaver.
Afbestillingsbeskyttelse er altid inkluderet via Campcation, og giver dig mulighed for at afbestille op til 48 timer før. Så tilbagebetales dit bookingbeløb eksklusive skatter og afgifter. Aflysninger, der er tættere end 48 timer før ankomst, refunderes ikke.

Her finder du DACFs Forum: https://dacfforum.dk/

Her finder du Campcation: https://www.campcation.se/en/