I dagene den 13.-14. august i år er der Åbent Hus mellem kl. 10 og 16 hos Autocamp i Låsby. Her kan man bl.a. opleve deres store udstilling af autocampere og campervans. Og så er man også her leveringsdygtig i råd og vejledning om køb af både fabriksnye autocampere og selvfølgelig også brugte campere.
Og her kan man også møde repræsentanter fra Danmarks AutoCamper Forening (DACF), idet foreningens nye næstformand Hans Bækvang og bestyrelsesmedlem Tommy Berg vil orientere om DACFs mange medlemstilbud. Og selvfølgelig også komme med gode råd til, hvordan man optimalt bruger sin autocamper.
I Låsby kan man hente inspiration til sine næste rejser/ture med autocamperen, og der er også mulighed for at få en idé om, hvordan det er at bo permanent i en campervan. I løbet af weekenden kan du hente inspiration til nye rejser, når Ayo Hansen kl. 13 begge dage fortæller og viser billeder fra sine seneste eventyr til Irland, De britiske Øer og bl.a. Rumænien. Ayo bor permanent i en campervan på blot seks meter. Og så udgiver hun kogebøger med lækre opskrifter til Omnia-ovnen, hvoraf en del af opskrifterne kan findes i medlemsbladet AUTOCAMPEREN.
I forbindelse med arrangementet i Låsby er det muligt at overnatte gratis med autocamperen, og der serveres lidt fast og flydende fra to madvogne ml. 11 til 16 – eller til der er spist op.

Nordens største specialværksted
I Låsby Autocamp kan man opleve Nordeuropas største specialværksted for campere og se, hvordan man her plejer og reparerer køretøjerne. Samtidig kan du på Åbent Hus arrangementet møde en række af værkstedets leverandører og få ny viden om batterier, vandrensning og gas m.m. En så lover man i Låsby at være leveringsdygtig i en række weekend-tilbud som nok vil friste en del besøgende.
Som det er sædvanen i Låsby Autocamp, når der holdes Åbent Hus, er der fest med spisning, musik og dans lørdag aften. Desværre er dette arrangement overbooket, da der kun er plads til 300 personer, og disse billetter er udsolgt.
For de af jer der har brug for det, har Låsby Autocamp indrettet et tømmested for spildevand og toiletkassetter mellem Camperservice og Autocamp. Her er også en LPG-fyldestation, hvor man kan få fyldt gas på din fyldeflaske og -tank.

Tidligere artikelBook campingpladser og standpladser gennem Campcation med rabat
Næste artikelHans Bækvang ny formand for AutoCamperRådet