CityCampTravel v. Tour manager Finn Asved

Finn Asved er mangeårigt medlem af Dansk AutoCamper Forening. Finn står bag City Camp Travel som er et nystartet selskab med speciale i rejser for autocampere.

Finn Asved er endvidere mangeårig ejer af autocampere og har turet i det meste at Europa, samt lande som Tyrkiet og Marocco. De sidste 16 år har Finn ejet Copenhagen City Camp og driver rådgivnings virksomheden Blue Danes, der hjælper iværksættere.

Finn er uddannet handelsmand, har været revisor i 6 år, rejsebureau direktør, samt de sidste 8 år af mine ansættelser som direktør for iværksætter virksomheder med forgreninger i udlandet. Har 2 børn og 5 børnebørn. Taler Engelsk, tysk, svensk, lidt fransk og lidt Italiensk.

info@citycamptravel.dk

Vingen 6, 2970 Hørsholm

Events by this organizer

Ingen planlagte events på nuværende tidspunkt