Ole Berg – AutoCamperRådet

9300 Sæby

E-mail: Ole Berg

Funktioner

Ole er valgt som en af Dansk AutoCamper Foreningens 2 repræsentanter i AutoCamperRådet.

Ole Berg

Lidt om Ole

Ole Berg er født i 1950. Samlever med Lisbeth  (født 1952) siden 2018, hvor begge flyttede til Sæby, i et 1980’ parcelhus med lille have, drivhus, køkkenhave mm. Begge har 3 børn, og hhv. 6 og 5 børnebørn. Ole har gennem 43 år været ansat i pengeinstitutverden, primært Spar Nord og primært med pensions- og formuerådgivning som speciale. Pensioneret i 2011.

Ole har kørt med CV i 35 år, rundt i Europa med Frankrig og Italien som primære lande. I 2019 købte de deres første brugte AC, som har bragt dem på ture fra Nordspanien i syd til Nordkapp i nord. I 2020 skiftede de til ny Carado Van Vlow 640e. De nyder AC livet, og glæder sig til flere ture i 2021.

Ole er nok det, nogle kalder en aktiv ildsjæl, med et langt foreningsliv bag sig. Har aktivt deltaget i bestyrelsesarbejde indenfor FDF, IF Skiold, Sæby, og initiativtager til etableringen af Løgstør Golfklub, hvor han de seneste ca. 10 år har dels været bestyrelsesmedlem, sekretær med hjemmeside, PR og markedsføring. Desuden med i arbejdsgruppen til etablering af Kultur- og Idrætscenter Lanternen i Løgstør.

Oles opgave i tilknytning til DACF er som webmaster. Et arbejde han har praktisk erfaring i fra sit job i Løgstør Golfklub.

Ole ønsker igennem samarbejde

• at medvirke til at fremme gode rammer og faciliteter for autocamperturisme og autocamperfolket
  • at befordre det gode omdømme
  • at støtte op om fællesskab og forståelse for autocamperlivet i Danmark

Ole repræsenterer Dansk AutoCamper Forening i AutoCamperRådet.

Annoncer

ANNONCER

- Annoncer -

LÆS OGSÅ