KLAUS HORSBØL – bestyrelsesmedlem

Søndergade 56
8370 Hadsten
E-mail: Klaus Horsbøl

Klaus er ansvarlig for Dansk AutoCamper Forenings vejhjælp.

[vc_text_separator title=”Klaus Horsbøl”]

Lidt om Klaus

Klaus er 68 år og bor i Hadsten der ligger nogenlunde midt imellem Randers og Aarhus. Klaus bor sammen med Birgit.

Klaus har en uddannelse som maskinmester, og i forbindelse med denne uddannelse har Klaus sejlet langfart i mere end 20 år. I dag er Klaus bybuschauffør i Aarhus.

Klaus købte sin første autocamper allerede midt i halvfemserne, den blev dog udskiftet i 2013. Klaus og Birgit kører ofte i autocamperen, og de har altid deres boxerhund med når de kører autocamper.

Udover at have autocamperen som hobby, da har Klaus en Buick veteranbil fra 1950 som han bruger en del tid på.

Ny direktør i Autocamp: “De unge skal med på vognen”

Jan Ankersen skiftede biler ud med autocampere, da han stoppede hos AutoMester og 1. april blev administrerende direktør for landets største autocamperforhandler og specialværksted....