Unikt medlemstilbud

279

VINRUTEN – Dansk vinproduktion har de seneste år gennemgået en stor udvikling og markeret sig stærkere og stærkere også internationalt. Vi ønsker med VINRUTEN at gøre afstanden mellem vinproducenter og turister, vinelskere og vinentusiaster mindre. Med VINRUTEN i hånden, kan du besøge over 100 vinproducenter. Vinbønder, mjødbryggere, frugt- og bærproducenter byder jer indenfor. I VINRUTEN har vi ligeledes med få ord overskueliggjort den danske vinhistorie og vinproduktion.

KUNSTRUTEN. Interessen for kunst og kunsthåndværk er stor. Danmark er en overdådig skattekiste fyldt med smukke og værdifulde kunstperler, men alt for mange af disse kunstperler er efter vores mening lidt for godt gemt og dermed også svære at finde, for den der gerne vil. Med Kunstrutebøgerne sætter vi fokus på kunst og kunsthåndværk. Vi samler gallerier, museer, atelierer, værksteder og lignende, der er åbne for turister og kunstinteresserede, med det formål at overskueliggøre kunsten i Danmark. Målet er at skabe overblik og gøre det let for kunstinteresserede og turister at finde og opsøge kunsten i Danmark. Samtidig ønsker vi at gøre det lettere for kunstneren at blive opdaget og set. Vi gør med andre ord, afstanden mellem kunstneren og de kunstinteresserede mindre.

Vejl. 149,-. DACFs medlemspris 100 kr. – SPAR 33%

Alle bøgerne er på dansk, engelsk og delvist tysk. Paperback. Format: 120 x 190 mm Sideantal: 148 sider (Vinruten er på 160 sider).

Link til bestilling her.

Tidligere artikelTre broer på stribe i det sydfynske starter renoveringen i næste uge
Næste artikelStorstrømsbroen