Turen starter i Drage ved Hamburg og forsætter til Havelberg, videre til Meissen hvor vi besøger et slot og en porcelænsfabrik

Turen

På vej til Prag besøger vi den gamle Tyske by, Dresden. Vi er i Prag 3 dage. Her slutter Elben og vi kører tilbage til Tyskland til byen Passau, hvor Donau løber igennem fra vest. Fra Passau fortsætter vi til Wien. Efter et par dage i Wien. Videre gennem Ungarn langs det berømte Donauknæet til Budapest.

Ned gennem Ungarn langs Balaton søen, bader et par dage og kører videre. Nu skal vi til Kroatien og besøge Zagreb i 2 dage, med bus ind til City. Vi håber, at vi kan besøge Adria fabrikkerne i Novo Mesto.

Tilbage til Kroatien over bjergene til den smukke ø Krk. Hvor vi skal dase de sidste 5 dage af vores tur. Turen varer ca. 21 dage og vi kører ca. 4.500 fra Drage D og retur.

Vi besøger ferie-øen Krk i Kroatien

autocampertur kroatien krkbilledet: solnedgang over Vrbnik town på Krk Kroatien

Pris for turen

Prisen er for en camper med 2 personer kr. 17.000,00.

Indeholdt i prisen

• Alle overnatninger
  • Busture
  • 3 middage

Tilmelding

Tilmeldingsfrist er senest den 1. februar 2021. Tilmelding direkte til CityCampTravel ved Finn Asved på +45 2142 5384 eller på E-mail: citycamptravel.dk

Depositum

Depositum kr. 2.000,00 betales ved tillmelding. Tilmelding er først gældende når depositum er indbetalt.

I øvrigt

Skulle Covid-19 forhindre at turen gennemføres, vil aconto beløbet refunderet.

Turarrangør og kontaktinfo

CityCampTravel, v. Tour manager Finn Asved
Medlem af Dansk AutoCamper Forening nummer 1553
Vingen 6
2970 Hørsholm
Tlf: +45 2142 5384
Mail: citycamptravel.dk
www.citycamptravel.dk

Ansvar

Denne tur arrangeres af et eller flere medlemmer af Dansk Autocamper Forening, som alene er ansvarlige derfor. Dansk Autocamper Forening kan følgelig ikke holdes ansvarlig derfor, ligesom det alene er de enkelte medlemmer, der forestår overholdelse af dansk og udenlandsk lovgivning.

Tidligere artikelAutocampertur til Irland/Nordirland – 1. juni til 30. juni 2021
Næste artikelAutocampertur – Atlanterhavet fra Nord til Syd fra den 23. august til 4. oktober 2021 – UDSOLGT