Vidste du at Dansk AutoCamper Forening har en Web-App med danske autocamperpladser?

“Appen” er ændret til en WEB-version, og indeholder blandt andet en komplet oversigt over autocamperpladser som vises på et kort, hvor brugerne kan zoome ind på interessante områder.

“Appen” har indbygget søgefunktion som gør det muligt at søge efter specifikke pladser og områder, Appen hjælper dig med at finde egnede steder at overnatte. Du kan også finde de ønskede forhold/faciliteter ved hjælp af “Appen”.

Se video omkring opsætning på IPhone HER og Android HER  Se vejledning til  WEB-opsætningen på tryk HER

Vælg imellem 6 pladstyper + Gas påfyldning

Hvis du søger en speciel pladstype, er det muligt at gå til kategori oversigten, hvor alle pladser er inddelt efter følgende kategorityper:

• Autocamperplads
  • Lysthavn
  • Sanistation
  • Parkering
  • Bondegård
  • Campingplads

Vælg imellem hvilke faciliteter du ønsker

Du kan endvidere filtrere pladser efter hvilke faciliteter de har, det er muligt at filtrere på følgende parametre i Appen:

Opdatering af pladser

Informationer og opdateringer af pladserne påhviler pladsejerne, medlemmer er dog mere end velkommen til at indberette nye oplysninger eller ændringer, samt gerne fotos. Send mail til plads@dacf.dk Vi besøger udvalgte pladser løbende for at kontrollere om data/forhold stemmer overens med de data vi har.

Du kan indberette din plads her:

Indberetningsformular til Dansk AutoCamper Forenings pladsdata

• Gråvandstømning
  • Handicap venlig
  • Kemisk toilet

Stellplatz kan ikke indstalleres via normal APP, men skal opsættes manuel – se vejledningen ovenfor.

Her finder du webversionen

Webversionen kan du tilgå på dette link:

www.stellplatz-denmark.dk

LÆS OM KOMMENDE TRÆF

Deltag i foreningstræf-/Generalforsamling 3/5-5/5

Kom til den årlige generalforsamling, som i år holdes fredag den 3. maj til søndag den 5. maj i Roskilde Kongres- og Idrætscenter, Møllehusvej...

Annoncer

LÆS OM MEDLEMMERS TURE