Forside Støt Dansk AutoCamper Forening, HVER gang du tanker!

Støt Dansk AutoCamper Forening, HVER gang du tanker!

Vidste du, at Dansk AutoCamper Forening har en sponsoraftale med OK? Aftalen betyder, at du støtter foreningen, hver gang du tanker med et OK benzinkort eller med OK’s app. Da sponsorstøtten betales fuldt ud af OK, så koster dit brændstof præcis det samme som ellers, og samtidig får Dansk AutoCamper Forening 5 øre i støtte, for hver liter diesel eller benzin du tanker.

I Dansk AutoCamper Forening ønsker vi naturligvis, at den sponsorstøtte vi får fra OK i forbindelse med at vores medlemmer benytter sig af sponsoraftalen, skal gå til medlemsaktiviteter. Dermed er der tale om en win-win-situation for både foreningen og medlemmerne. Vi håber derfor, at så mange af vores medlemmer som muligt støtter op om sponsoraftalen.

Sådan støtter du Dansk AutoCamper Forening med dit OK benzinkort/app

Det eneste du skal gøre for at støtte foreningen, når du tanker hos OK, er at sikre dig, at dit kort/app er knyttet til Dansk AutoCamper Forening. Hvis du ikke allerede har tilkendegivet, at du gerne vil have, at din støtte går til Dansk AutoCamper Forening, så kan du læse mere om, hvordan du kan gøre dette her:

Læs her hvordan du støtter Dansk AutoCamper Forening

Du får følgende fordele, når du betaler diesel/benzin med et OK benzinkort eller app:

• 670 muligheder for at tanke billigt brændstof
  • Betal vask, broafgift og parkering udvalgte steder
  • Støt DACF, hver gang du tanker
  • Tank og betal via OK-appen
  • Du betaler kun dit forbrug én gang om måneden

Hvis du ikke allerede har et OK benzinkort, kan du bestille det her:

Her kan du bestille dit nye OK benzinkort

Når du er privatkunde med et OK benzinkort, der er knyttet til vores sponsoraftale, så får Dansk AutoCamper Forening yderligere 5 øre i tilskud, hvis du også får leveret el fra OK. Dermed opnår vi altså et tilskud på 10 øre for hver liter brændstof, du tanker, hvis du samtidig har en aftale om levering af el fra OK.

Kom til Familietræf i Thyborøn 29/6-1/7

Vi glæder os til at se rigtig mange medlemmer med børn til DACFs Familietræf lørdag den 29. juni til mandag 1. juli. Vi opfordrer...