Denne rejse er nu fuldt booket/udsolgt
Rejsen begynder – og slutter – i Ijmuiden i Holland, hvor man sejler med DFDS til Newcastle. De følgende 15 dage kommer vi rundt i både Det nordlige England og Skotland, og der overnattes på gode og velbeliggende campsites/holiday-parks – 4 gange med to overnatninger samme sted. Man sørger altså selv for at komme til og fra Ijmuiden.

Mange kendte og spændende lokaliteter

på denne tur kommer vi omkring følgende lokaliteter:
Byen York – Yorkshire Dales – Det skotske Lowland – Glasgow – Loch Lomond – Glen Coe – Fort William/Ben Nevis (2) – Glenfinnan – Isle of Skye (2) – Inverewe Garden – Det nordvestlige Højland/Torridon Bjergene – Loch Ness – Inverness – Centrale Højland/Cairngorm tains (2) – Edinburgh (2) – Lindisfarne Island.

Pris for turen

Højst kr. 10.500,00 pr. autocamper med 2 personer

Prisen kan blive lavere – afhængig af kursen på det britiske Pund. Er autocamperen over 8 meter kan der på enkelte overnatningssteder komme en lille merpris.

Følgende indgår i prisen

• 2 x færgeoverfart med indkvartering i 2-personers kahytter, aften- og morgenbuffet ombord.
  • 13 overnatninger på campsites/holiday-parks med el-tilslutning. Uden el = prisreduktion.
  • Entréer til i alt 10 besøgssteder. I Edinburgh er kun ”The Castle” med – andre betaler man selv.
  • Dagstur med bus i Højlandet.
  • Udførlige informationsmaterialer inden rejsen begynder.
  • Tilbud om deltagelse i ”formøde” i efteråret 2020 – dog betaler men selv for ophold/forplejning.

Følgende er ikke med i prisen

Forplejning, brændstof, bro-, vej- og parkeringsafgifter (der er ikke vejafgift på store veje i UK). På enkelte overnatningssteder er der en beskeden afgift for benyttelse af tømmefaciliterer.

• Foreløbig tilmelding snarest muligt på tlf 2341 3024.
  • Endelig tilmelding sker efter ”formødet”, og først derefter opkræves depositum.

Bemærk

Rejsen gennemføres 100% non-profit – og efter rejsen modtager deltagerne et gennemskueligt regnskab over den samlede økonomi. På ”formødet” gennemgås alle relevante forhold omkring rejsen – bl.a. forsikringsforhold og forhold om vejhjælp og redningsforhold.

Turarrangør

Medlem af Dansk AutoCamper Forening – 4071
Elin og Poul Erik Uttrup
Email: eu@eu-tours.dk

Ansvar

Denne tur arrangeres af et eller flere medlemmer af Dansk Autocamper Forening, som alene er ansvarlige derfor. Dansk Autocamper Forening kan følgelig ikke holdes ansvarlig derfor, ligesom det alene er de enkelte medlemmer, der forestår overholdelse af dansk og udenlandsk lovgivning.

Tidligere artikelSpontantræf i Momhøje og Præstbjerg
Næste artikelTelefon problemer – medlemsservice