MICHAEL CHRISTIANSEN – Sekretær, web og facebook

9460 Brovst
E-mail: Michael Christiansen

Funktioner

Michael blev den 26. september valgt til bestyrelsen i Dansk AutoCamper Forening. Michael fungerer som sekretær i bestyrelsen, og har samtidig ansvaret for foreningens facebookside samt hjemmesiden.

[vc_text_separator title=”Michael Christiansen” css=”.vc_custom_1601311462357{padding-left: 10px !important;}”]

Lidt om Michael

I dag selvstændig freelance rejsejournalist og dronefotograf – tidligere ansat som journalist hos NORDJYSKE Medier. Desuden ansat som freelance rejseleder hos Riis Rejser.

Var i 45 år tilknyttet forsvaret som major af reserven med varierende tjeneste i ind- og udland, herunder godt 25 år i NATO-stabe, først i Rendsborg, Tyskland og senere Stettin, Polen. Sluttede den militære karriere som deltidsansat presse- og kommunikationsrådgiver hos Specialoperationskommandoen.

Har gennem flere år været frivillig leder hos Lions International, Danmark med hverv som presse- og kommunikationsansvarlig på regionalt og nationalt plan, herunder i en periode på knap fire år redaktør af The Lion (Dansk version).

Har i flere perioder været bestyrelsesmedlem i flere foreninger, blandt andet det lokale Øland Beboerlaug (sekretær i seks år) samt Oldermand i Øland Sildelaug.

Har haft autocamper siden 1995 hun afbrudt af en treårig periode med campingvogn. Gift med Sophie Jytte Tougaard Klahn, 72 år og pensioneret sygeplejerske.

[vc_text_separator title=”Annoncer”]

ANNONCER

- Annoncer -

LÆS OGSÅ