Dansk AutoCamper Forening (DACF) var med, da den nyeste forhandler af autocampere på Sjælland, Camper Basen i Hundested, holdt åbningsreception søndag den 20. nov. for at orientere kunderne om samarbejdet med TJ Camper i Hedensted.
Foreningens bestyrelsesmedlem Tommy Berg og hustru Lise havde rigget DACF-standen til i Camper Basens udstillingslokale, og her havde Tommy og Lise lejlighed til at hilse på en del af foreningens medlemmer, der benyttede lejligheden til at kigge forbi.
– Vi havde også besøg af en del førstegangs købere, som var på udkig efter en autocamper. Og så kunne vi naturligvis fortælle om vores erfaringer. Alt i alt en rigtig god dag, fortæller Tommy.
Tommy Berg fortalte potentielle medlemmer om de mange fordele, man får ved at være medlem af Danmarks største autocamperforening. Og på dagen kunne han selvfølgelig også indmelde nye medlemmer i foreningen.

Nye og gamle autocampere
Camper Basen i Hundested sælger velkendte mærker som Ilusion, Globe-Traveller, Malibu, Clever Vans og de populære vans fra Pössl.
Forhandleren i Hundested der er importør af de fem autocamperfabrikater importerer også mange brugte autocampere. Camperne hentes hjem med egen lastbil og forhandleren står for hele processen med afgift og registrering på danske nummerplader.
Værkstedet sørger desuden for, at camperne bliver grundigt gennemgået og eventuelt ekstraudstyr bliver monteret inden levering.

Samarbejde med TJ Camper
Det er Henrik og Marlene Christensen, som har opbygget erfaring ved blandt andet udlejning af autocampere, der har indgået et samarbejde med TJ Camper i Hedensted om salg af autocampere, som nu kan ses i en indendørsudstilling og i en udendørsudstilling på Sjælland.
Camper Basen er som sagt en underafdeling af TJ Camper, der har mere end 30 års erfaring i salg og viden om autocampere. Forhandleren i Hundested har tre medarbejdere der yder samme professionelle som man får hos TJ Camper i Hedensted.
I forbindelse med opstarten af Camper Basen har kunderne fået mulighed for at få foretaget mindre garantireparationer på værkstedet i Hundested. Det betyder, at kunderne ikke længere er afhængige af, at de skal køre til Hedensted for at få foretaget garantireparationer på de mærker, som Camper Basen og TJ Camper forhandler.

Tidligere artikelHelårsdæk, vinterdæk eller sommerdæk
Næste artikelEtik og Moral