Mange forbinder sikkert et besøg i Herning Messecenter, hvor der i øjeblikket er Ferie For Alle 2023 med nogle forslag til, hvordan og hvor de kommende ferier skal holdes. Og når man siger mange, er det ingen overdrivelse. Fredag, da messen åbnede, var der flere end 17.000 besøgende i messehallerne, der kiggede på feriemuligheder, campingudstyr, autocampere (ikke så mange som tidligere), telte og campingvogne.
Stort set alt hvad der handler om ferie og fritid var repræsenteret på standene messehallerne.
Dansk AutoCamper Foreningen var som sædvanlig også at finde på messen. Og mange nye autocampister benyttede lejligheden af foreningens messetilbud, og meldte sig ind i foreningen. Faktisk var der flere som først på messen havde underskrevet en købsaftale med en af autocamperforhandlerne som meldte sig ind i foreningen – inkl. DACFs populære Vejhjælpstilbud – selv om de faktisk endnu ikke havde været ude og prøvekøre deres nye autocamper.

Herlige gensyn
Selvfølgelig havde DACF også besøg af mange tidligere medlemmer, der igen ønskede at være medlem af foreningen, ligesom andre erfarne autocampister fandt foreningens medlemstilbud tillokkende og meldte sig ind i Danmarks største forening for autocampister.
DACFs stand havde også besøg af mange kendte ansigter og venner af foreningen, der benyttede lejligheden til at få en kop kaffe og en snak om, hvilke aktiviteter DACF tilbyder i den kommende sæson. Flere gæster brugte også deres besøg på DACFs messestand i Hal K til at få opdateret deres medlemsforhold – adresser o. lign., når nu foreningens bestyrelse næsten fuldtallig (læs kontorhold) var til stede med deres computere.
Jo, mon ikke også dette års Ferie For Alle 2023 igen vil vise sig at være endnu en saltvandsindsprøjtning til foreningen i form af flere og nye medlemmer til foreningen, ligesom det har været tilfældet i forbindelse med forrige års ferie-messer i Herning Messecenter og messerne i Fredericia og Aalborg.

Tidligere artikelDACF klar med medlemstilbud
Næste artikelGeneralforsamling 2023/foreningstræf