En ildsjæl for autocamperfolket er gået bort

For Leif Norup, nok bedre kendt som Leif, var det en ære at være en af de ledende ildsjæle for Dansk AutoCamper Forening. Denne ildsjæl for DACF er nu gået bort. Han døde 1. juledag på hospice efter lang tids sygdom. Mange af os autocamperbrugere i Danmark vil komme til at savne hans råd og vejledning. Det gælder naturligvis i forhold til brugen af autocamperen. Men også til hvordan vi, der er Danmarks største forening for autocamperbrugere, kan blive ved med at fastholde pladsen som Danmarks førende autocamperforening.

Og der er ingen tvivl om, at foreningens forperson, Anne Norup, med sin Leif har haft en stor støtte i hvervet på formandsposten. I det hele taget vil vi i bestyrelsen komme til at savne Leifs råd og vejledning. Og flere af os har stadig på nethinden billedet af det fællesskab som udstrålede, når Leif og Anne samarbejdede om at rejse en udstillingsstand til en messe eller åbent hus hos en forhandler.

Ud over at være ildsjæl for foreningen var Leif i en årrække også formand for DACF Vejhjælp og medlem af bestyrelsen, og i foreningen har vi uendelig meget at sige Leif tak for. Leif var i sandhed en stor mand – om ikke i højde – hvis hjerte bankede for autocampersagen. Leif er igennem tiden blevet fotograferet af masser af autocamperturister ved forenings- og medlemstræf.

Og han nåede også at blive landskendt af Danmarks autocamperbrugere som eksperten, når man som ny og uerfaren autocamperbruger spurgte om råd og vejledning.
I DACF vil vi altid huske Leif Norup, og vores tanker går til Anne og familien. Æret være hans minde.
Leif Norup bisættes lørdag den 30 dec. kl. 13,00 i Hørning kirke.
Dansk AutoCamper Forening

Tidligere artikelTilmeld dig Betalingsservice