Mange besøgende i MCH

255

Udstillerne på Ferie for Alle 2024 oplevede igen i år stor interesse fra de mange besøgende. Også DACF der på messen fik mange nye medlemmer, der benyttede sig af et favorabelt messetilbud ved henvendelse på DACFs stand den 23.-25. februar, var med til at skabe en sand feriefest i MCH Messecenter Herning.
Skandinaviens største feriemesse får rosende ord med på vejen fra udstillerne, der noterer sig en stor købelyst, en helt enestående stemning og et flot fremmøde.
Foruden otte haller med alt campingrelateret lagde Ferie for Alle også igen scene til Dansk Camping Unions prisuddeling Danish Camping Award, der fandt sted søndag middag.
Af speciel interesse for autocamperbrugere er det værd at nævne, at der for første gang skulle kåres en vinder af kategorien bedste stellplatz. Og her blev vinderen Sandskær Strandcamping, mens Western Camp kom på andenpladsen. Nr. tre blev autocamperplads Oasen på Rømø.

I kategorien innovative autocamper blev vinderen Hymer Venture S, som er en innovativ autocamper, der opfylder de højeste krav til design og funktion. Den sætter nye standarder ved at kombinere et markant udseende og et kompakt design med generøs indvendig plads. Som en eksklusivt udstyret offroader til to personer lover HYMER Venture S frihed uden kompromis.
Ferie for Alle favner alle typer ferier og alverdens destinationer, men udpeger hvert år en specifik ferieform som tema – i år blev der zoomet ind på krydstogter, og den ekstra opmærksomhed gavnede branchen mærkbart.
– Fremmødet har været supergodt og købelysten rigtig stor. Vi har fået en masse nye kunder i butikken og har også solgt til en lang række eksisterende kunder. Stemningen på standen har været virkelig god med glade folk på stribe, og interessen har været endnu større end tidligere år, hvilket givetvis skal tilskrives det ekstra fokus på krydstogter, vurderer Claus Jensen, partner og administrerende direktør, MyCruise.
Udstillerne på Ferie for Alle havde i år 55.497 besøgende i MCH Messecenter Herning.

Tidligere artikelBølgerne går højt engang imellem – men i DACF-bestyrelsen holder vi kursen
Næste artikelLangsommere kørsel på motorvejene