Ann Lisbet Nissen – Bilagskontrollantsuppleant

5610 Assens
mobil 30342613
DACF 4954

Ann er valgt som bilagskontrollantsuppleant på generalforsamlingen i 2023.

[vc_text_separator title=”Ann Lisbet Nissen”]

Lidt om Ann

Jeg er født 1945 i Roskilde. Mine forældre var aktive sejlere, og det har smittet af på mig.
Jeg købte min egen båd som 20-årig og har indtil for få år siden sejlet i skandinaviske og fjernere farvande sammen med min mand, Preben. Da kræfterne svandt, blev båd erstattet af autocamper, hvilket fungerer godt for os, selv om dejlige Lillebælt trækker – især på de dage, hvor sol, vind og vand er allermest tillokkende.
Jeg er uddannet journalist fra Morgenavisen Jyllands-Posten, hvor jeg sluttede mit arbejdsliv på erhvervsredaktionen, dels som søfartsmedarbejder, dels som erhvervsjournalist. Indimellem arbejdede jeg nogle år for Danmarks Radio, bl.a. tv-avisen og Landet Rundt.
Mit pensionistliv er meget aktivt. Jeg er tilknyttet flygtninge arbejdet gennem Røde Kors, Assens. I øjeblikket er jeg kontaktperson for en familie fra Eritrea. Jeg er medlem af menighedsrådet i Vor Frue Kirke, spiller bridge, vandrer, svømmer m.m. Nu kan jeg også skrive bilagskontrollantsuppleant i DACF på livets visitkort.

VINRUTEN - Dansk vinproduktion har de seneste år gennemgået en stor udvikling og markeret sig stærkere og stærkere også internationalt. Vi ønsker med VINRUTEN...