ANNE NORUP – Formand og ansvarshavende redaktør

8362 Hørning
E-mail: Anne Norup

Funktioner

Anne er Formand for Dansk AutoCamper Forening. Samtidig er Anne ansvarshavende redaktør for medlemsbladet Autocamperen der udkommer 4 gange om året.

[vc_text_separator title=”Anne Norup” css=”.vc_custom_1573751940507{padding-left: 10px !important;}”]

Lidt om Anne

Anne Norup er født i 1958. I 2015 blev Anne valgt ind i bestyrelsen og fik næstformandsposten. I 2016 blev Anne valgt som formand for Dansk AutoCamper Forening.

Anne har arbejdet som frivillig i mere end 25 år og har blandt andet været formand og rejseleder for Århus Pigegarde. Anne har kørt autocamper siden 2006, og hun nyder turene med sin mand, Leif Norup.

Arbejdsmæssigt har Anne sammen med sin tidligere mand været selvstændig ejer af en servicestation. Siden 2010 har Anne været serviceassistent på Retspsykiatrisk i Skejby.

[vc_text_separator title=”Annoncer”]

ANNONCER

- Annoncer -

LÆS OGSÅ