Bente Madsen – Bilagskontrollant

vej x
mobil x
DACF x

Bente er valgt som bilagskontrollant fra Østdanmark på generalforsamlingen i 2023.

[vc_text_separator title=”Bente Madsen”]

Lidt om Bente

Jeg er fra 1958 og kørt autocamper siden 2008. I 2022 blev jeg valgt som bilagskontrollant suppleant, og i 2023 valgt som bilagskontrollant for øst.

Jeg er gift med Helmut, vi har tilsammen 5 børn og og pt 7 børnebørn. Vi flyttede i 2018 sydpå til Sakskøbing. Efter at have haft camping vogn og lejet autocamper et par gange, købte vi den første autocamper i 2008 og kører nu i nr. 3, hvor vi har down-siced til en Pössl.

Arbejdsmæssig har jeg beskæftiget mig med regnskab og ejendomsvurdering og salg, og er pr. 1. april 2023 gået på pension.

Jeg har været engageret som frivillig i mange foreninger igennem tiden. Pt er jeg kasserer i Røde Kors Midtlolland, erlokalpolitisk aktiv, hvor jeg er kredskasserer i Guldborgsund, samt bilagskontrollant i en række foreninger herunder nyvalgt i 2023 som bilagskontrollant for Autocamperrådet.

Opdag Danmark med Pintrip – og støt DACF

Pintrip er en rejse- og oplevelsesguide for autocampere, campingvogne og tagtelte. Med Pintrip får du adgang til et netværk af over 300 værter i...