BIRGIT JENSEN – Serviceleder og medlemsservice

Birgit fungerer som serviceleder for Dansk AutoCamper Forening

[vc_text_separator title=”Birgit Jensen”]

Lidt om Birgit

Birgit Jensen er født i 1955. Hun har arbejdet frivilligt for Dansk Autocamper Forening siden 2003. I starten hjalp Birgit med service og andet forefaldende arbejde. I 2011 valgte Birgit at stille op til bestyrelsen, hvor hun også blev valgt. Birgit nyder samarbejdet med resten af bestyrelsen, og finder bestyrelsesarbejdet spændende.

Birgit har kørt autocamper siden år 2000, og kører en del rundt i Europa sammen med sin mand, Finn.

Arbejdsmæssigt har Birgit arbejdet som syerske og sammenlæggerske på forskellige fabrikker i det midtjyske. Herefter blev det uddannelsen og arbejdet som pædagog, der trak, og i 1998 gik Birgit på pension.

Vejdirektoratet bygger en ny Storstrømsbro, der forbinder Sjælland og Falster via Masnedø. Broen bliver cirka 4 kilometer lang og vil dermed være Danmarks tredjestørste...