FLEMMING KIRK – Vejhjælpsleder

Tlf.: 4640 2118
Mob.: 2343 9230

E-mail:Flemming Kirk

Flemming er nyvalgt til bestyrelsen i 2023 og er ny vejhjælpsleder.

[vc_text_separator title=”Flemming Kirk”]

Lidt om Flemming

Flemming Kirk er fra 1941, bor i Gevninge lidt uden for Roskilde og har været gift med Inge i tæt på 60 år.
Jeg stoppede i bestyrelsen i maj 2022 på grund af for meget foreningsarbejde som nu er afviklet og derfor har jeg på opfordring stillet mig til rådighed for bestyrelsen i DACF i endnu en periode.
Jeg har sejlet siden min grønne ungdom og i 1969 stiftede jeg Herslev Strand Sejlklub, hvor jeg efter vi havde bygget både lystbådehavn og stort klubhus stoppede som formand for at indtræde i Dansk Sejlunions hovedbestyrelse (dengang ca 68.000 medlemmer) og derefter i forretningsudvalget og da jeg efter 12 år ikke kunne genvælges mere blev jeg efterfølgende landsformand i Danmarks Motorbåds Union (16.000 medlemmer).
I 1999 stoppede vi med at være aktive sejlere p.g.a. Inges dårlige knæ. Vi begyndte herefter at køre med ADRIA campingvogn, hvor jeg efter få år blev landsformand, i denne periode meldte vi os ind i DACF, hvor vi efter 10 år købte autocamper og kort efter kom i bestyrelsen.
Erhvervsmæssigt er jeg uddannet inden for VVS engros hvor jeg har været virksomhedsejer i mange år.

VINRUTEN - Dansk vinproduktion har de seneste år gennemgået en stor udvikling og markeret sig stærkere og stærkere også internationalt. Vi ønsker med VINRUTEN...