GERT MELCHIORSEN – AutoCamperRådet

Arsenalvel 77
9800 Hjørring
E-mail: Gert Melchiorsen

Gert er valgt som en af Dansk AutoCamper Foreningens to repræsentanter i AutoCamperRådet

Gert Deth Melchiorsen

Lidt om Gert

Gert Melchiorsen er født i Hjørring i 1953 og er gift med Dorte. De har kørt autocamper siden 2001. Den gang skiftede de fra campingvogn, efter de to børn var flyttet hjemmefra. Gennem årene har de kørt rundt i det meste af Europa. De har været med DACF på Island og Færøerne. De har kørt en del i Skandinavien og en enkelt gang ved Nordkap.

Gert er pensioneret specialpædagogisk konsulent og har i mange år arbejdet med voksne i specialundervisningen. Gert begyndte arbejdslivet som folkeskolelærer i 1980 og har været formidler i Skoletjenesten på det daværende Nordsømuseet og de seneste 18 år på CKU-V. Sideløbende har Gert været involveret i nationale projekter med relation til specialundervisningen.

Disse indsatsområder vil være Gerts fokusområder:

• Samarbejde på tværs i alle relevante fora og foreninger. Eksempelvis DCU, FDM, øvrige autocamper foreninger, grupperinger og sammenslutninger
  • Lytte til og respektere medlemmerne, og bringe medlemmernes tanker og ideer ind i rette fora
  • Autocamperrådets rolle i relation til nye love og bestemmelser.

Gert repræsenterer Dansk AutoCamper Forening i AutoCamperRådet.

Annoncer

Sortsø Fritidshavn: Et fristed for autocampere

Tæt ved Stubbekøbing på Nordfalster finder man en skjult perle: Sortsø Fritidshavn. Denne idylliske lille havn byder på en uforstyrret atmosfære med en betagende...