HANS BÆKVANG – næstformand og Forumansvarlig

3200 Helsinge

Tlf.: 3055 8943
E-mail: Hans Bækvang

Hans er nyvalgt til bestyrelsen i 2022 som ny næstformand og i 2023 som Forumansvarlig

[vc_text_separator title=”Hans Bækvang”]

Lidt om Hans

Hans er fra 1956 og bor i Nordsjælland i Annisse Nord sammen med Kirsten.

Vi er relativt nye på autocamperområdet, hvor vi efter at have lejet camper nogle år besluttede os for at få egen camper i 2021.

Jeg er oprindelige uddannet sygeplejerske og har været leder på ældreområdet i mange år, senest 16 år som ældrechef i Fredensborg Kommune, hvorfra jeg lod mig pensionere i 2022.

Jeg har erfaring fra en række bestyrelsesposter, dels via mit arbejde og dels privat. Aktuelt er jeg formand for en grundejerforening og en ejerforening i København.

Jeg er nyvalgt fra 2022 og ser frem til at yde en indsats for Dansk Autocamperforening.

Fodbold er den store interesse og er passioneret Brøndby fan

Udvidelse af E45 fortsætter mod Aarhus Nord

Trafikanter på E45 møder i dag vejarbejde på det meste af strækningen forbi Aarhus, hvor Vejdirektoratet er ved at udvide med et ekstra spor...