JENS ENGQVIST – Nordisk Repræsentant

DACF medlemsnummer 5603
Tlf +45 2750 9995

E-mail: Jens Engqvist

Jens Engqvist er af bestyrelsen valgt som Dansk AutoCamper Forenings Nordiske Repræsentant.

Jens Engqvist

Lidt om Jens

Jens er født i 1952, og dermed også pensionist i dag. Jens er lykkelig gift med Charlotte. Han har været selvstændig stort set hele sit aktive liv. Jens har kørt Europa tyndt som sælger, og har altid elsket livet på landevejen. I de sidste 6 år har Jens og Charlotte nydt livet med deres autocamper, som allerede er deres tredie autocamper.

Jens sætte stor pris på udfordringen med det nordiske samarbejde inden for vores interessefelt.

Jens har selv boet i Norge i 6 år, haft kunder i både Finland og Sverige som han ofte besøgte.

Jens er derfor rimeligt inde i det Nordiske sprog, og de små skønne nuancer der findes mellem os og vores broderfolk i Scandinavien.

Annoncer

Sortsø Fritidshavn: Et fristed for autocampere

Tæt ved Stubbekøbing på Nordfalster finder man en skjult perle: Sortsø Fritidshavn. Denne idylliske lille havn byder på en uforstyrret atmosfære med en betagende...