Line Madsen

Line Madsen
DACF medlemsnummer 7942
E-mail: Line Madsen

Line er valgt som en af to bestyrelsessuppleanter i Dansk AutoCamper Foreningens bestyrelse.

[vc_text_separator title=”Line Madsen” css=”.vc_custom_1685104835682{padding-left: 10px !important;}”]

Lidt om Line
Jeg er født i 1977 og sammen med min mand, Tommi, bor vi i Danmarks ældste by Ribe, med vores Jack Russel Terrier, Kahlua.

Vi har kørt autocampervan siden 2016 og vi elsker det frie autocamperliv og mulighederne det giver, når man kan have sit “rullende hjem” med året rundt.

Efter at have været selvstændig erhvervsdrivende med en tøjbutik i 12 år, har jeg skiftet branche, og arbejder i dag med sikkerhed og overvågning. Oprindeligt er jeg udlært kok og tjener. Jeg er tidligere professionel håndboldspiller i Tyskland og Portugal og har også været rejseleder i både Ungarn, Italien og i Caribien.

I 2022 blev jeg områdeambassadør i Tønder og Esbjerg kommuner for AutoCamperRådet (ACR)

I maj 2023 blev jeg valgt ind i bestyrelsen, som suppleant for DACF Danmark vest og her vil jeg fortsætte min kamp, for at fremme og forbedre mulighederne for danske autocamperturister i både ind- og udland.

Udvidelse af E45 fortsætter mod Aarhus Nord

Trafikanter på E45 møder i dag vejarbejde på det meste af strækningen forbi Aarhus, hvor Vejdirektoratet er ved at udvide med et ekstra spor...