MARIANNE ILLEMANN – Kasserer

Havesangervej 4
3390 Hundested

E-mail: Marianne Illemann

Marianne er valgt til bestyrelsen i Dansk AutoCamper Forening den 26. september 2020, og fungerer som foreningens kasserer.

[vc_text_separator title=”Marianne Illemann”]

Lidt om Marianne

Marianne Illemann er født i 1955, bor i Hundested og er gift med Frank som Marianne har kendt siden 1970. Marianne og Frank har 2 piger og 2 skønne svigersønner, og 5 dejlige børnebørn.

Marianne er tidligere sejler og har haft båd siden 1976, hvor hun blev valgt som kasserer i Hundested Motor og Sejlklub. Marianne har været i bestyrelsen af flere omgange, har sejlet i 52 år hvor de 39 år er sammen med Frank.

Hun blev uddannet i 1974 og derefter ansat på Grenå Hundested Linjen hvor hun havde med pengestrømsanalyse og bogholderiet for de 4 færger at gøre.

Marianne blev ansat på Hundested Havn i 1980 som bogholder og havde ansvaret for budget og bogholderi, samt pladserne i lystbådehavnen.

I 2013 besluttede Marianne og Frank at sælge båden, da det var tiden til at skulle tænke på at gå på efterløn, den første autocamper blev købt, og 2017 blev året vi sluttede på arbejdsmarkedet.

Marianne har valgt at bruge hendes fritid i Dansk AutoCamper Forening, da det er en stor del af vores liv nu.

Vejdirektoratet bygger en ny Storstrømsbro, der forbinder Sjælland og Falster via Masnedø. Broen bliver cirka 4 kilometer lang og vil dermed være Danmarks tredjestørste...