MARTIN CLAUSEN – Nordisk repræsentant

7000 Fredericia
E-mail: Martin Clausen

Funktioner

Martin er valgt som Dansk AutoCamper Forenings repræsentant for Nordisk samarbejde. Martin tager sig af kontakt til de Nordiske søster foreninger.

[vc_text_separator title=”Martin Roland Clausen”]

Lidt om Martin

Martin Roland Claussen er født i 19xx. Martin er gift med Gurli. De bor i den lille hyggelige by Trelde udenfor Fredericia. Her bor de i fred og ro i deres hyggelige lille hus, og de nyder at have skov og strand tæt på, hvor de bor.

Gurli og Martin har tidligere kørt med campingvogn. Det er blevet til mange skønne ferier og ture i campingvognen igennem årene. For syv år siden besluttede Gurli og Martin sig dog for at udskifte campingvognen med en autocamper. Autocamperen har allerede bragt dem vidt omkring, og nu hvor de nyder deres otium, har de god tid til ture med autocamperen, som giver dem en masse oplevelser.

Martin har i sit arbejdsliv haft en karriere i HK, men nu nyder han livet som folkepensionist sammen med Gurli. Martin er af bestyrelsen i Dansk AutoCamper Forening valgt til at repræsentere foreningen i det Nordiske samarbejde.

[vc_text_separator title=”Annoncer”]

ANNONCER

- Annoncer -

LÆS OGSÅ