MARTIN ERIKSEN – Leder af Medlemsservice

Fundervej 51
7442 Engesvang

E-mail: Martin Eriksen

Martin er leder af Medlemsservice for Dansk AutoCamper Forening. Samtidig er Martin ansvarslig for foreningens rabataftaler.

[vc_text_separator title=”Anne Norup” css=”.vc_custom_1573751940507{padding-left: 10px !important;}”]

Lidt om Martin

Martin Eriksen er fra 1956, og bor i dag i Moselund ved Engesvang sammen med hans kone Maiken Stenersen.
I 2023 blev han valgt ind i DACFs bestyrelse, og skal arbejde som leder af Medlemsservice samt med rabataftaler.
Martin har kørt AC siden slut 80èrne, med en pause 1995 til 2003, de sidste 10 år sammen med Maiken. De har tilsammen 5 børn, og 9 børnebørn.
Martin er uddannet automekanikker, men har de fleste år arbejdet som teleteknikker/projektleder ved TDC og Energi Ikast, hvor han stadig sidder som formand for den lokale fjernvarme.
Martin sluttede sit arbejdsliv i 2009, hvor han fik førtidspension, efter en blodprop.
Martin er engageret i Parasport Danmark, hvor han er mekanikker, for kørestolsrugby holdet. Sammen med sin søn, som spiller på holdet, er der her mange store oplevelser,. Bl.a. deltagelse ved VM, EM, og PL.
Martin skal bl.a. arbejde med service, hvor han overtager Birgits rolle og vil her, sammen med de øvrige hjælpere på serviceholdet, forsøge at opretholde hendes høje serviceniveau.

Udvidelse af E45 fortsætter mod Aarhus Nord

Trafikanter på E45 møder i dag vejarbejde på det meste af strækningen forbi Aarhus, hvor Vejdirektoratet er ved at udvide med et ekstra spor...