NIELS PLUM – suppleant øst

Niels Plum
DACF medlemsnummer 3653
E-mail: np@npfoto.dk

Niels er valgt som bestyrelsessuppleant på generalforsamlingen i 2023 for region Øst.

[vc_text_separator title=”Niels Plum”]

Lidt om Niels

Niels Plum er født i 1957. Født og opvokset på Bornholm og gift med Lena Plum i foreløbigt 23 år. De har kørt AC siden 2005.Niels har været selvstændig i 40 år med fotografvirksomhed i Nexø, og i 14 år også i Roskilde. Niels er nu gået på efterløn. Han har deltaget en del i det politiske liv. Var første viceborgmester i Nexø Kommune 1994-97, kommuneforeningsformand for Venstre 2017-21. Deltager meget i det frivillige arbejde omkring byudvikling og har været formand for den lokale erhvervsforening i fem år.

Deltag i foreningstræf-/Generalforsamling 3/5-5/5

Kom til den årlige generalforsamling, som i år holdes fredag den 3. maj til søndag den 5. maj i Roskilde Kongres- og Idrætscenter, Møllehusvej...