POUL CRISTIANSEN – næstformand

4130 Viby Sjælland
E-mail: Poul Christiansen

Funktioner

Poul er Næstformand for Dansk AutoCamper Forening. Samtidig er Poul foreningens kasserer, samt ansvarlig for foreningens træf.

[vc_text_separator title=”Poul Christiansen”]

Lidt om Poul

Poul Christiansen er født i 1955. Poul er gift med Ida. De bor i den hyggelige Viby Sjælland, som ligger midt imellem Roskilde, Ringsted og Køge.

Poul og Ida har været medlem af Dansk AutoCamper Forening siden 1986. Dengang kørte de i en selvbygget LT 31 camper. I perioder har de også kørt på ferier med campingvogn. I 2008 købte de en fabriksbygget Hobby autocamper. Den blev senere udskiftet med en Phoenix. I 2018 måtte de på grund af sygdom desværre skifte den ud med en lidt mindre autocamper.

Poul blev i 2015 valgt ind som suppleant i Dansk AutoCamper Forenings bestyrelse. I januar 2016 overtog Poul ansvaret som foreningens kasserer.

Poul er oprindelig uddannet mekaniker. Derefter fik han job som buschauffør. Senere blev Poul pedel på Osted Fri- og efterskole, hvor han sluttede som underviser.

Efter en del år på Osted Fri- og efterskole startede Poul eget rejsebureau. Bureauet beskæftigede sig primært med vinterrejser for efterskoler og andre større grupper. Efter 20 år med eget rejsebureau valgte Poul at sælge forretningen.

Medlemsnyt

[vc_text_separator title=”Annoncer”]

ANNONCER

- Annoncer -