POUL CRISTIANSEN – næstformand

4130 Viby Sjælland
E-mail: Poul Christiansen

Funktioner

Poul er Næstformand for Dansk AutoCamper Forening. Samtidig er Poul foreningens kasserer, samt ansvarlig for foreningens træf.

Poul Christiansen

Lidt om Poul

Poul Christiansen er født i 1955. Poul er gift med Ida. De bor i den hyggelige Viby Sjælland, som ligger midt imellem Roskilde, Ringsted og Køge.

Poul og Ida har været medlem af Dansk AutoCamper Forening siden 1986. Dengang kørte de i en selvbygget LT 31 camper. I perioder har de også kørt på ferier med campingvogn. I 2008 købte de en fabriksbygget Hobby autocamper. Den blev senere udskiftet med en Phoenix. I 2018 måtte de på grund af sygdom desværre skifte den ud med en lidt mindre autocamper.

Poul blev i 2015 valgt ind som suppleant i Dansk AutoCamper Forenings bestyrelse. I januar 2016 overtog Poul ansvaret som foreningens kasserer.

Poul er oprindelig uddannet mekaniker. Derefter fik han job som buschauffør. Senere blev Poul pedel på Osted Fri- og efterskole, hvor han sluttede som underviser.

Efter en del år på Osted Fri- og efterskole startede Poul eget rejsebureau. Bureauet beskæftigede sig primært med vinterrejser for efterskoler og andre større grupper. Efter 20 år med eget rejsebureau valgte Poul at sælge forretningen.

Medlemsnyt

Annoncer

ANNONCER

- Annoncer -