Vivi Bak

Gl. Ørskovvej 20, 7400 Herning
7620 Lemvig
E-mail: Britta Boe

Vivi går til hånde i medlemsservice, sammen med Birgit tager hun sig af diverse henvendelser fra medlemmer.

[vc_text_separator title=”Vivi Bak”]

Mit navn er Vivi

Jeg har gennem lang tid tænk på hvordan det var muligt, at give en hånd med i DACF.

Det første, som Alex og jeg var med til at lave, var Spontantræf i Momhøje, men pga. af mit arbejde, var tiden ikke dertil.

Nu er jeg pensionist, og vi begyndte at lave Træf. Det synes vi er sjovt, og så møder vi mange medlemmer der.

Ved sidste Generalforsamling blev der spurgt, om der var en, som kunne tænke sig at hjælp i service, og uden nogen betænkningstid meldte jeg mig.

Jeg glæder mig til, at se hvordan det er at møde medlemmerne på den måde.

Så tag godt imod mig, jeg skal jo lære det hele, og jeg ved, at de andre i service vil hjælpe mig på vej.

Venlig hilsen Vivi

Groblaa Forlag er et Aalborgensisk forlag, der udgiver guidebøger indenfor kunst og kultur, med fokus på oplevelser i Danmark. Groblaa Forlag ønsker at tilbyde...