City Camp Travel udbyder vores nye rejse i 2021. Turen starter i Tønder Camping med info møde og middag mandag den 23. august og slutter den 4. oktober 2021. Turen går gennem Holland og Belgien, langs kysten hvor vi skal besøge et bitter destilleri.

Det gamle smukke Harlem, de smukke gavlhuse, blomsterløg. Forbi Haag Hollands regeringsbygning og se på smykker i Rotterdam. Byen Brugge der udgør en af Europas smukkeste middelalder kulisser.

Vi fortsætter fra Calais i Frankrig langs kysten til Omaha Beach. Besøger forskellige historiske seværdigheder på vejen. Kommer til den smukke havneby Cherbourg. Vi tager en overnatning og cykler ud til Mont St. Michel øen. Vi kommer til Saint Malo med den smukke ringmur forsætter videre gennem Dinan hvor der på Rance flodens venstre bred ligger et mægtigt slot, så er vi kommet til Brest på spidsen af Frankrig, Frankrigs krigshavn.

Nu triller vi langs kysten mod syd nogle gange langs Atlanterhavet andre gange lidt inde i landet. Vi kommer til La Rochelle hvor arkadernes smukke huse præger byen. Nord for Bordeaux prøver jeg at finde et vinslot, vi kan besøge og smage god Medoc vin. Nu nærmer vi os Spanien gennem Biarritz til S. Sebastian, prøve smager de mange tapas restauranter. Turen går langs den smukke spanske nordkyst, med ophold i Santander, mod øst til La Coruna.

Mod Portugal gennem Braga, byen med de enestående broer og beliggenhed ned til Douro floden, for at stoppe i Porto. Jeg prøver at finde et portvinsbryggeri, vi kan se. Vi kører tilbage mod Nord til Santiago de Compostela, fortsætter stik mod øst i det Spanske højland. Igen vil jeg prøve at finde en vingård, så vi kan smage den gode spanske vin. Vi kommer til Burgos med Spaniens 3. største katedral. Vi slutter i Spanien med et ophold i Pamplona, berømt for Hemingways ” og Solen går sin gang ”, samt tyreløbene i gaderne. Sidste stop er Pau i Frankrig.

Pris for turen

Kr. 21.000,00. Prisen er for en camper med 2 personer

Indeholdt i prisen
3 middage excl. vin
Besøg på 3-4 vinsteder
Campingpladser/stellpladser med strøm

Tilmelding

Tilmeldingsfrist er senest den 1. februar 2021. Tilmelding direkte til CityCampTravel ved Finn Asved på +45 2142 5384 eller på E-mail: citycamptravel.dk

Depositum

Depositum kr. 2.000,00 betales ved tillmelding. Restbeløbet betales senest 1. juni 2021. Tilmelding er først gældende når depositum er indbetalt.

Iøvrigt

Skulle Covid-19 forhindre at turen gennemføres, vil aconto beløbet blive refunderet.

Turarrangør og kontaktinfo

CityCampTravel, v. Tour manager Finn Asved
Medlem af Dansk AutoCamper Forening nummer 1553
Vingen 6
2970 Hørsholm
Tlf: +45 2142 5384
Mail: citycamptravel.dk
www.citycamptravel.dk

Ansvar

Denne tur arrangeres af et eller flere medlemmer af Dansk Autocamper Forening, som alene er ansvarlige derfor. Dansk Autocamper Forening kan følgelig ikke holdes ansvarlig derfor, ligesom det alene er de enkelte medlemmer, der forestår overholdelse af dansk og udenlandsk lovgivning.

Tidligere artikelAutocampertur langs Elben og Donau imod øen Krk i Kroatien fra 19. juli til 8. august 2021
Næste artikelNy autocamperplads åbner i København