Det glæder os nu at kunne meddele, at Dansk AutoCamper Forening afholder kombineret træf og generalforsamling fra fredag den 25. september til søndag den 27. september 2020. Carlsberg Camping på Tåsinge er rammerne for begivenheden.

Prisen på kr. 250,00 pr. person inkluderer plads til din autocamper fra fredag til søndag. Festmiddag lørdag, samt underholdning lørdag aften. Kaffe fredag. 3 rundstykker pr. vogn både lørdag og søndag morgen. Under generalforsamlingen holder vi ved ca. 12. tiden en spisepause, der udleveres 3 håndmadder og 1 øl eller vand pr. medlem.

Selve generalforsamlingen afholdes lørdag den 26. september kl. 10.00. Dagsorden for generalforsamlingen bliver tilgængelig på Dansk AutoCamper Forenings medlemsforum dacfforum.dk.

Træffet starter allerede fredag, hvor der er arrangeret fællesspisning i hallen kl. 19.00. Der er arrangeret mulighed for at tilkøbe en lækker menu til fredag aften. Mørbradgryde med ris, salat og flutes til kr. 100,00 pr. person.

Alle kan få strøm, du skal blot selv afregne med Carlsberg Camping.

Tilmeldingsfrist: senest den. 12. september 2020. Evt. henvendelse om træffet skal ske til Anne Norup.

Vi glæder os til at se jer.

Venlig hilsen
Bestyrelsen – Dansk AutoCamper Forening

Program for weekenden

DagKlBeskrivelse
Fredag14.00-18.00Indkørsel, hvor der bliver anvist plads. Ved ankomst efter kl 18.00 skal der ringes på telefon: 3027 4976.
Fredag14.00-18.00 Ankomst og hygge i hallen, hvor DACF byder på 1 kop kaffe. Medbring egen kop.
Fredag19.00Fællesspisning i Hallen. Enten egen medbragt mad eller der kan købes Mørbradgryde med ris, salat og flutes.til kr. 100,00 pr. person. Fredag må du gerne medbringe egne drikkevarer, eller købe dem i baren.
Fredag20.00Vil der være et spændende indslag
Fredag23.00Godnat - hallen lukkes af
Lørdag08.00Der kan hentes 3 rundstykker i hallen pr. bil
Lørdag09.00 Dørene åbnes til hallen og generalforsamlingen.
Lørdag10.00-Generalforsamlingen starter
Lørdag12:00Ca. kl 12.00 er DACF vært med 3 håndmadder og 1 øl/vand pr. person. (pause)
Lørdag16.00Hallen tømmes for klargøring til aftenfesten
Lørdag18.00Der åbnes til hallen, hvor drikkevarer kan købes.
Lørdag18.30Fællesspisning / festmiddag (egne drikkevarer må ikke medbringes i hallen)
Lørdag Efter spisning er der underholdning
Søndag24.00Godnat - hallen lukkes af
Søndag08.00Der kan hentes 3 rundstykker pr. bil i hallen.
Søndag11.00Træffet er slut. Tak for denne gang og kom godt hjem.

Tilmelding

Tilmeldingen og betalingen foregår på Dansk AutoCamper Forenings Webshop. Klik på linket herunder for at tilmelde dig. HUSK! hvis du skal bestille deltagelse til 2 personer, da skal du ændre stk til 2 stk (2 x kr. 250,00). Bemærk! ønsker du at bestille mad til fredag aften, skal du bestille dette samtidigt. Det vil fremgå når du klikke på linket herunder

Der er nu lukket for tilmelding

Tilmelding til træf og generalforsamling i Dansk AutoCamper Forening 2020

Tilmelding kun til generalforsamlingen

Ønsker du kun at deltage i generalforsamlingen, da kan du tilmelde dig her. Angiv venligst om du ønsker smørrebrød i pausen.

Der er nu lukket for tilmelding

Tidligere artikelTelefon problemer – medlemsservice
Næste artikelTræf og generalforsamling på Carlsberg Camping på Tåsinge afholdes som planlagt