Østungarn er for mange danskere en ret ukendt region, så vi syntes det kunne være ret interessant at komme derned. Vi skal bo i nærheden af Ungarns næststørste by Debrecen på Camping Hajdu.

Vi skal besøge Debrecen som har over 200.000 indbyggere et besøg i Tokaj som er omringet af 28 vinlandsbyer, hvor den verdensberømte hvidvin Tokaj produceres, og som kaldes for ” vinens konge ”. Vi skal også besøge en 600 år gammel vinkælder Rakoczykælderen.

VI SKAL BESØGE TOKAJ hvor den verdensberømte hvidvin Tokaj produceres

ungarn nationalpark hortobagy
Foto: Europas største prærie Puszta

Vi skal ud på Europas største prærie kaldet puszta. Den er i dag affolket og fungerer som et levende frilandsmuseum om svundne tider, hvor Ungarske cowboys drev kvæg i hobetal. Området er kendt for unik natur og fugleliv langs Tiszafloden. Vi skal udforske minoriteternes kultur i blandt andet sigøjner landsbyer, og ikke at forglemme hvis man gerne vil i termalbad, som området er rigt på pga. underjordiske kilder.

Foto: Debreccen

Pris for turen

Kr. 8.636,00 for 2 personer i en autocamper.

Indeholdt i prisen

• 10 overnatninger på campingplads, inklusive strøm
  • 10 X morgenbrød 3 styk per vogn
  • 7 X udflugter med bus
  • 7 X frokost under udflugter
  • Velkomstmiddag ved ankomsten
  • Festmiddag med musik og underholdning og inkl. drikkevarer
  • Dansktalende lokalkendt guide på alle ture

Tilmelding

Hurtigst muligt til Joan på telefon +45 2830 2894. Ved tilmelding får man nummer og kontrolord, dette bedes benyttet på mail korrespondance. Efter indbetaling af depositum beds fremsendt en e-mail til joan@bagge148.dk – så vi har jeres mailadresse.

Depositum

Tilmelding er først gældende når depositum på kr. 1.000,00 er indbetalt på: reg 5385 kto 000532847. Efter indbetaling sendes mail til Joan hvor nummer og kontrolord bedes oplyst på ale henvendelser og korrespondance.

Restbeløbet på kr. 7.636,00 bedes betalt seneste 14. april 2021.

Depositum tilbagebetales ikke.

Øvrigt

Der tages forbehold for ændringer, samt Covid-19.

Turarrangør

Medlem af Dansk AutoCamper Forening – 2748
Joan og Preben Christensen
Ringkøbingvej 259
6800 Varde
Telefon +45 2830 2894
E-mail: Joan og Preben

Ansvar

Denne tur arrangeres af et eller flere medlemmer af Dansk AutoCamper Forening, som alene er ansvarlige derfor. Dansk Autocamper Forening kan følgelig ikke holdes ansvarlig derfor, ligesom det alene er de enkelte medlemmer, der forestår overholdelse af dansk og udenlandsk lovgivning.

Tidligere artikelAutocampertur til de Baltiske lande fra 2. august til 14. august 2021 – AFLYST
Næste artikelAutocampertur til Tjekkiet fra 20. september til 1. oktober 2021