Parker autocamperen, hæv overetagen og tag liften op til den gode udsigt. Den innovative kinesiske autocamper rummer mange spændende detaljer, men den koster også rigtig mange penge.

I takt med en stigende interesse for at have en autocamper vil vi se, at producenterne tænker nyt. Kinesiske SAIC Maxus er en af disse producenter. Med sin nye model V90 Villa Edition er der virkelig tænkt nyt. Den ligner en almindelig alkovemodel, men når den er parkeret og den øverste etage er hævet, kan siderne og bagenden køres ud.

Tag derefter liften til overetagen og nyd udsigten gennem de store vinduer. Overetagen er sparsomt indrettet efter kinesiske traditioner.

Underetagen byder på opholdsrum, køkken og kombineret bad og toilet. Sofaerne kan hurtigt omdannes til sovepladser. En detalje er et udendørs køkken med grill, der er gemt i garagen og trækkes ud, når der skal laves mad.

Se mere om modellen på producentens egen hjemmeside for V90 – læs mere

Prisen er også værd at kigge på, lidt mere end 400.000 USD. Så det er nok ikke en model, vi møder mange af på de danske veje og autocamperpladser.

Tidligere artikelVintertræffet i Hindsig 28. til 30. januar 2022
Næste artikelSøndervig Camping Autocamperweekend – udsat til 6.-8. maj 2022