Ferieforalle.dk blev besøgt af 76.859 ferie- og rejselystne danskere, der kunne opleve et onlineunivers af ferieinspiration med alt fra spændende rejseforedrag til skarpe messetilbud, da onlineudgaven af Ferie for Alle blev gennemført. Den fysiske messe var dog savnet.

Ferie- og rejselystne danskere kunne 19.-28. februar besøge onlineudgaven af Ferie for Alle på ferieforalle.dk. Normalt besøges messen af 60.000 i MCH Messecenter Herning, men den fysiske messe var grundet coronarestriktioner aflyst, og i år kunne de besøgende få messetilbud og ferieinspiration online, skriver Messecenter Herning i en pressemeddelelse.

130 udstillere var en del af det nye onlineunivers, som tiltrak 76.859 besøg og bød på flere end 250 inspirationsopslag, 100 messetilbud, 56 liveudsendelser og 20 konkurrencer inden for alt fra udland og camping til Danmarksferie, golf og udeliv. Udstillernes opbakning og udbytte glæder projektchef for Ferie for Alle, Anders Ladefoged:

– Vores mål var at sætte fokus på rejse- og ferieoplevelser sammen med branchen, der for de flestes vedkommende fortsat er hårdt ramt af coronakrisen. Derfor er vi både glade og taknemmelige for, at udstillere og besøgende har bakket så flot op om Ferie for Alle Online i et helt andet format, end vi er vant til, siger Anders Ladefoged og tilføjer:

– I disse tider må man tænke kreativt, og derfor glæder det os meget, hvis vi har kunnet bidrage bare lidt til rejse- og feriebranchen. Når det så er sagt, så hører vi fra vores udstillere, at de glæder sig til at møde deres kunder personligt på den fysiske messe. Derfor ser vi nu sammen frem til februar 2022.

DACF var med på messen

Blandt dem, der benyttede sig af tilbuddet om at være med på Ferie for Alle Online, var Dansk AutoCamper Forening.

– Vi deltager normalt hvert år på Ferie for Alle i Messeventer Herning. I år valgte vi at deltage på den digitale messe, og det var en succes. I 2020 fik vi 44 nye medlemmer på den fysiske messe, og i år fik vi 38 nye medlemmer på den digitale messe, fortæller DACF-formand Anne Norup.

DACF satte på den digitale messe også fokus på foreningens nye web-baserede app over autocamperpladser og tilbud på vejhjælp.

Ferie for Alle vender tilbage til MCH Messecenter Herning 25.-27. februar 2022. Læs mere på www.ferieforalle.dk.

Tidligere artikelDACF støtter miljøet
Næste artikelNordisk Træf og Årsmøde NMC 2021 er aflyst