Generalforsamling 2021

289

Generalforsamling 2021 afvikles lørdag 25. september hos Lillebælt Sport & Kultur i Middelfart. Samtidig holder DACF træf i dagene 24.-26. september.

Prisen på kr. 325,00 pr. person inkluderer plads til din autocamper fra fredag til søndag. Dagens ret fredag, fest og buffet med underholdning lørdag aften. Kaffe fredag. 3 rundstykker pr. vogn både lørdag og søndag morgen. Under generalforsamlingen holder vi ved ca. kl. 12.00 en spisepause, hvor der udleveres 3 håndmadder og 1 øl eller vand pr. medlem.

Selve generalforsamlingen holdes lørdag 25. september kl. 10.00. Dagsorden for generalforsamlingen bliver tilgængelig på Dansk AutoCamper Forenings medlemsforum dacfforum.dk

Lørdag har Hjerteforeningen tilbudt gratis undervisning i Hjerte-, og lungeredning. Undervisningen sker lørdag mellem kl. 14 og 17. Der er max plads til 90 deltagere, efter “først til mølle princippet”. Tilmelding derfor nødvendig, sammen med tilmelding til generalforsamlingen.

Tilmelding via Shoppen kan ske HER