Danmarks største autocamperforening har et godt MESSETILBUD til dig.

Kom og værd med i fælleskabet, og få de mange fordele, som DACF tilbyder sine medlemmer. På messen har vi et rigtig godt tilbud til dig. Kom og høre mere, mens vi skænker kaffen op.

Få et almindeligt standard medlemskab for resten af 2021 og hele 2022 for kun 375 kr. Normalpris er 500 kr.

Med et standard medlemskab af Dansk AutoCamper Forening får du 4 gange om året tilsendt vores medlemsblad, Autocamperen. Du får desuden udstedt et medlemskort, som giver dig rabat til en lang række steder. Derudover bliver du en del af et helt unik fællesskab, og du får adgang til at deltage i de mange forskellige træf, som både Dansk AutoCamper Forening og medlemmerne arrangerer. Du kan også vælge at tilkøbe Dansk AutoCamper Forenings vejhjælp. Du får ligeledes adgang til vores medlemsforum, dacfforum.dk. Her finder du alverdens praktiske og tekniske oplysninger om autocampere, mulighed for at dele rejseoplevelser, finde pladsbeskrivelser og meget mere.

Tilbuddet gælder ved bestilling på messen i Fredericia på vores stand nr. 1434, eller på vores WEBSHOP senest søndag, den 14. november 2021 kl. 23.59.

Tidligere artikelByt din gasflaske hele døgnet
Næste artikelDACF er med på Autocamper Show i Fredericia