Den store udstillingshal i Fredericia er fyldt op med flotte autocampere, og ACR har været på scenen sammen med repræsentanter fra Dansk AutoCamperforening og DK-Autocamp.

Bestyrelsesmedlem i ACR og DACF repræsentant i ACR Ole Berg, fortalte lidt om AutoCamperRådets formål og hvilke opgaver, som rådet aktuel bokser med.

Anne Norup og Marianne Illemann fra DACF fortalte om de mange fordele der er, ved at melde sig ind i foreningen. Faktisk har de et godt messetilbud med.

Marleen Pedersen fra DK.AutoCam fortalte ligeledes om foreningens mange sociale arrangementer.

DACF oplevede ellers næsten en storm af nye medlemmer på messens første dag, hvor gæsterne stor klar i flere rækker, for at tegne et medlemskab til messepris på kun 375 kr.

Efter et flot indlæg fra livstilseksperten Flemming og fruen med fyldt stole, var det glædeligt at se alle store fortsat var fyldt under indlægget. TAK for det.

Tilhører pladserne var fyldt op, da Anne Norup, Marianne Illemann, Marleen Pedersen og Ole Berg fortalt om foreningernes virke og tilbud.

Tidligere artikelMessetilbud fra Dansk AutoCamper Forening
Næste artikelSucces på Autocamper Show i Fredericia