DACF er som bekendt med på showet i Fredericia med stor succes. Årets show er første gang det afvikles i Fredericia, og allerede på første dagen, nåede besøgstallet næste det samlede budgetterede for alle 3 dag.

Det mærkes også på DACF standen, hvor der næsten konstant er kø, for at få talt med repræsentanter for bestyrelsen omkring medlemskab og vejhjælp. Alle ægtefællerne er også travlt beskæftiget, med oprydning, kaffebrygning, finde nye småkager og pebernødder, og lidt sødt til den hule tand. Samtidig hygger de konstant om gæsterne.

Formanden for DACF Anne Norup er meget tilfreds med forløbet, og de mange nye medlemmer, som har indmeldt sig, og dermed har taget godt imod messetilbuddet til kun 375 kr. for resten af 2021 og hele 2022.

Showet slutter i morgen søndag, hvor messefolkene med garanti tager hjem, meget trække i benene, men også glade, efter en hård “arbejdsweekend.”

Tidligere artikelDACF er med på Autocamper Show i Fredericia
Næste artikelEuro Park skaber forvirring med bødeblokken