Når du besøger Fredericia Messecenter i forbindelse med denne weekends Autocampershow, kan du også hilse på Dansk AutoCamper Forening. Og er du ikke medlem, kan du med fordel benytte dig af vores messetilbud, hvis du ønsker at være medlem af Danmarks største autocamperforening.

Indmelder du dig i dagene 4/11 – 6/11 2022 tilbyder DACF dig et standard medlemskab for 375 kr. – normalpris 500 kr. Benytter du dig af vores messetilbud, er du fuldgyldig medlem fra dagen du indmelder dig og indtil 31/12 2023.
Som medlem af foreningen får du fire gange om året tilsendt foreningens medlemsblad, og derudover får du som medlem adgang til en lang række rabatter. Herudover har du som medlem af foreningens fællesskab mulighed for at deltage i foreningens forskellige træf, ligesom du som medlem kan tilkøbe Danmarks bedste og billigste vejhjælp.
På foreningens stand i Hal C kan du få meget mere at vide om DACFs virke. Vi glæder os til at se jer.

Du skal have aktiveret messetilbuddet senest 6/11 2022 for at få adgang til det fordelagtige tilbud på medlemskab af DACF. På vores stand hjælper vi dig gerne med at udfylde medlemsregistreringen og/eller tilmelding til foreningens vejhjælp.

Tidligere artikelÅrets brag af en julefrokost
Næste artikelEtiske retningslinjer for autocamperturister