Dansk AutoCamperForening bestyrelse og frivillige har travlt på foreningens stand på det års Autocampershow i Fredericia. Foreningen har på dag to – i dag lørdag – inden middag allerede fået mange nye medlemmer. Og selvfølgelig også besøg af mange af foreningens venner og medlemmer. – Det er altid en glæde at hilse på vores medlemmer. Og en af de steder hvor næsten alle medlemmer kommer forbi denne weekend er i Fredericia. Og hvad enten jeg registrere et nyt medlem eller ej, byder jeg gerne på en kop kaffe og lidt sødt til ganen, siger foreningens formand, Anne Norup.
Sidste år var første gang, der var et egentligt autocampershow/-udstilling, og her fik foreningen 126 nye medlemmer. Om vi DACF får samme antal nye medlemmer i år, er nok tvivlsomt, da autocampershowet ikke mere har nyhedens interesse.
Men allerede nu har foreningen, som tidligere nævnt, fået mange ny medlemmer, og messetilbuddet på medlemskontingentet resten af året og hele næste år tiltrækker mange besøgende på standen lige nu.

Tidligere artikelEtiske retningslinjer for autocamperturister
Næste artikelNy succes for autocamper-udstilling i Fredericia