Sidste år blev campingmessen i Gigantium aflyst p.g.a. corona, men fredag d. 13. januar til søndag d. 15. januar afvikles den udsatte campingmesse i Gigantium. Camping Aalborg 2023 er årets første campingmesse. Og her vil Dansk AutoCamper Forening igen være at finde med en stand, hvor besøgende kan få en orientering om de mange gode medlemstilbud, som foreningen har til sine medlemmer. Og i DACF håber vi på, som det var tilfældet for nylig ved Autocampershowet i Fredericia, at der også i Aalborg kan hverves nye medlemmer til foreningen.
– Men selvfølgelig glæder vi os også til at hilse på vores nuværende medlemmer og byde på en kop kaffe og lidt godt til ganen på vores stand, understreger DACFs formand, Anne Norup.

Få inspiration
På messen i Gigantium kan de besøgende få inspiration til deres næste ferie, og besøgende kan se og høre om alt det nye indenfor campingvogne, autocampere, telte, campingpladser, udstyr og meget mere.
Derudover kan man også her helt sikker blive meget klogere på seneste camping trends og samtidig udveksle erfaringer med mange andre danske autocampister.

Over 100 udstillere
Når dørene åbnes for 12. gang af Camping Aalborg i Gigantium, bliver det den største udgave af messen nogensinde. Her kan besøgende møde over 100 udstillere og der bliver masser af muligheder for, at udforske campinglivets – og ikke mindst autocamperlivets – mange facetter.
Er man allerede i tankerne gået i gang med planlægningen af sin næste tur med autocamperen, kan man måske på messen få inspiration til hvor turen skal gå hen. På messen i Aalborg vil der også være repræsentanter fra campingpladser fra ind- og udland, som står klar til at fortælle om, hvorfor turen skal gå forbi dem.

Vintercamping
Ønsker man at tilbringe hele weekenden på messen, er der mulighed for at campere på parkeringspladsen udenfor Gigantium.
Hvis man skal opleve alt det, Camping Aalborg 2023 har at byde på, kan det være svært at nå på én dag. Derfor er der mulighed for, at overnatte i autocamperen på parkeringspladsen udenfor Gigantium.
Så kan du gå til og fra messen, som du har lyst til og samtidig få et par oplevelsesrige dage på Camping Aalborg fredag d. 13. januar til søndag d. 15. januar.
Messen vil være fyldt med masser af spændende aktiviteter på såvel scener som standene.

Fredag den 13. jan. kl. 13.00 og lørdag kl. 14.00 vil besøgende bl.a. kunne møde repræsentanter fra AutoCamperRådet på scenen i hal A. Her vil en repræsentant fra rådet fortælle om, hvad rådet beskæftiger sig med.
Umiddelbart efter på samme scene fredag og lørdag vil formanden for Danmarks største autocamperforening – Dansk AutoCamper Forening, Anne Norup fortælle om foreningens mange tilbud til sine medlemmer. Og måske også løfte sløret for, hvorfor så mange danske ejere at autocampere vælger at være medlem af DACF.

I det hele taget er der hele weekenden masser af autocampere på dagsorden. På stand A102 vil TJ Camper fortælle om og vise, hvordan ejere af autocampere kan sikrer deres camper. Det gælder både mod indbrud og mod vinterens kulde.

Anne-Vibeke Isaksen, landsformand for Dansk Camping Union, og medlem af AutoCamperRådet, holder fredag kl. 15.00 foredraget med titlen ”Derfor skal vi rejse”. Der sker på scenen hal A.

Dørene til Camping Aalborg 2023 åbnes fredag 13. januar 12-18, lørdag 14. januar 10-17 og søndag 15. januar 10-17.

ENTRÉ:
Voksen online: 75 kr.
Voksen i døren: 100 kr.
Barn (op til 13 år): Gratis

Tidligere artikelTilskud til eftermontering af partikelfilter på dieselpersonbiler
Næste artikelAutocamperne kan være et vigtigt bidrag til lystbådehavnes drift