Stellplatz-Danmark.dk fra DACF

Dansk AutoCamper Forening har et af de bedste værktøjer for autocampister, når vi kører rundt i Danmark og har brug for overnatningsmuligheder på lystbådehavne, campingpladser, stellpladser og private bondegårde.
Desværre er det ikke alle medlemmer, som har fået uploadet den nye version af foreningens web-app, som blev offentliggjort den 27. marts sidste år.
Den nye og forbedrede web-app har fået nyt kort, nye ikoner og nye farver.

Slet den gamle og download den nye app
– Vi skal opfordre alle vores medlemmer, som har den gamle version, der jo ikke bliver opdateret, til at hente den nye forbedrede version, siger DACFs formand, Anne Norup.
På foreningens hjemmeside kan du her se, hvordan den nye web-app hentes. Det mest enkle er dog at gå ind på Safari eller Google og hente DACFs web-app – afhængig af om du bruger iPhones/ipad/pc eller Android styresystem på din smartphones. Du finder web-appen ved at gå ind på www.stellplatz-danmark.dk
App’en viser også vej til parkeringspladser, ligesom du kan søge specifikt efter, om dit overnatningssted skal ligge i nærheden af en bestemt attraktion, og om der skal være adgang til f.eks. el, vand, toilet, wi-fi, bad og mulighed for at komme af med vandet fra opvask og toilet.

Ayo Hansen opdaterer og retter
DACF er ved at køre en ny web-app-ansvarlig i stilling, idet Ayo Hansen, har givet tilsagn om at opdatere web-app’en med nye pladser for evt. overnatning, samt at sikre, at fakta om de pladser som er registreret stemmer overens med virkeligheden.
Ayo vil som bekendt støtte mennesker der brænder for det de gør, og som gerne vil inspirere andre til at ændre verden. Derfor er hendes engagement omkring foreningens web-app vigtig og giver god mening, da DACFs stellplads-app henviser til overnatningsmuligheder med ordnede forhold, og hvor aftalerne er på plads.
Derfor er det også vigtigt, når Anne Norup opfordre os, som bruger DACFs stellplads-app, hvis der er fejl eller mangler i oplysningerne i stellplads-oplysningerne, til at sende en mail med oplysningerne om fejl eller mangler plads@dacf.dk. Så får vi det rettet, lover hun.

Tidligere artikelMarokko er et fantastisk land
Næste artikelSlut med DK-Brobizz i Norge